top of page

braniteljski portal.hr donosi: "SRAMOTNO: SPOMENIK U BOROVU SELU ZAPUŠTEN I ZARASTAO U KOROV - ZAŠTO

Sinoć sam prolazila kroz Borovo Selo i zastala kod spomen obilježja dvanaestorici ubijenih i masakriranih policajaca od strane srbočetnika, prenerazila sam se od onog što sam vidjela.

Imala sam što vidjeti. Stari osušeni vijenci, te razbacane gomile svijeća, užasnulo me to što sam vidjela, nisam mogla vjerovati da nitko taj spomenik našim HEROJIMA ne održava, započela nam je svoju priču ogorčeno T.Š. (podaci poznati ur. Braniteljskog portala)

Slikala sam spomenik, sjela u auto i sva onako nervozna i ljuta, o nebrizi za naše svetinje, zaputila se kući u Osijek.

Odmah sam ujutro na svom facebook profilu napisala obavijest koja je bila vidljiva svima, a mnogi su je i podijelili po svojim statusima kao i kometirali, netko je to podijelio i na facebook stranicu Stožera za obranu hrvatskog vukovara. ...

više na: http://www.braniteljski-portal.hr/


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
Pretite nas
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page